domingo, 20 de mayo de 2012

Segona jornada a Arinsal

Per acabar l´estada a l´Arinsal, en Toni ens ha preparat un recorregut menys exigent de pujada fins al Pla de l´Estany. Les meves cames encara senten l´esforç d´ahir ja que el desnivell que vàrem fer li ha agradat molt a les cuixes. Avui no som tants per fer l´excursió: Alessia, Toni, Maria, Oscar, Pedro, Jessica i jo. Després d´un bon esmorzar a l´hotel (corren els ous a la taula, torrades, mantega i cafès amb llet), sortim cap a quarts de deu cap amunt (mentre la meva dona i els meus nens, surten cap avall, de compres i visita a Andorra, quina barra!). El clima aguanta bé i després d´uns minuts amb cotxe per apropar-nos comencem a caminar cap al Pla de l´Estany. La veritat és que els boscos d´aquí són d´una gran bellesa, tranquils, només amb el soroll del bosc, percebent l'imperceptible. Ens emociona passar pels ponts que travessen el torrent d´aigua que baixa del cim. Forma trencades d´aigua d´una gran bellesa. Continuem pujant per una pujada de pedra exigent fins que ens trobem neu. Passem primer una zona petita, però més endavant ens trobem amb una zona més gran. Toni inspecciona i decideix no arriscar-se: sembla neu bruta, complicada de passar i el temps sembla empitjorar. Donem mitja volta i veiem que ha estat una bona decisió: al cap d´un tres i no res comença a ploure. En cinc segons el temps varia i si t´agafa, cagada pastorets!. Malgrat no haver arribat on volíem, ha estat una bona passejada. Com diu l´Ale, "al menos hemos bajado el desayuno". Acabem prenent un cafè tots junts a la Taverna Compadrosa a Arinsal abans d´acomiadar-nos. Ha estat un bon cap de setmana, un bon grup, bons comandaments guiant, bon clima, bon ambient i hem gaudit de la natura: no es pot demanar res més. Felicitats per Nordic Calafell!