miércoles, 29 de febrero de 2012

Protestes

Avui hem vist al carrer molta gent. Jo tinc la meva opinió, lògicament. Estic segur que com sempre s´establirà un debat superficial on seran més importants els titulars que el fons, les imatges de quatre atacant la borsa que el contingut de la protesta, les declaracions d un sindicalista que el resum de les retallades que a cops de destral, destrossen dia rera dia els drets socials de generacions senceres. Avui al carrer n´hi havien molts estudiants. I això es innegable. Ara també resultarà que als estudiants, és clar, els manipulen. Jo, l´únic que penso dir és que dia rera dia, opinió rera opinió, em veureu defensant l´educació. Qui no entengui que el futur d´una societat està en l´educació és imbècil i pel mal que fa al país s´hauria de jutjar. No s´aixeca un país fent l´educació classista. Ans al contrari, quan més cultura, més coneixement, més informació, més formació i més educació, el país és més gran i més fort. Compte amb el que fem, perquè ens l´estem jugant!
A la tarda han sortit també els sindicats. Sel´s pot retreure moltes coses, és veritat. Però no per criticar-los haurem aconseguit defensar drets.
Au siau

No hay comentarios:

Publicar un comentario