miércoles, 30 de octubre de 2013

En tribut de Lou Reed

Lewis Allen Reed, Lou Reed, ha estat un poeta, cantant i músic, icona del rock, gran artista, gran poeta, ha mort fa unes hores, però la seva influència ha estat, és i serà per tots els amants de la música. En el seu tribut la traducció de Perfect day





És un dia perfecte.
Bevent sagnia al parc.
I més tard, quan es fa fosc,
anar-nos a casa.
És un dia perfecte.
Donant de menjar als animals del zoo.
Després veure una pel·lícula,
i després a casa.

Oh, és un dia perfecte.
M'alegro d'haver-ho passat amb tu.
Oh, que dia tan perfecte.
Estic penjat per tu.

És un dia perfecte,
ningú fa cas dels problemes.
Passant el cap de setmana sols
és tan divertit.
És un dia perfecte,
m'has fet oblidar-me de mi mateix.
Vaig creure que era una altra persona,
una bona persona.

Oh, és un dia perfecte.
M'alegro d'haver-ho passat amb tu.
Oh, que dia tan perfecte.
Estic penjat per tu.

Un recull el que ha sembrat.
Un recull el que ha sembrat.

Au siau!

No hay comentarios:

Publicar un comentario