viernes, 4 de marzo de 2011

Necessito una nevera

Bé, realment el títol és una hipèrbole. ¿ehh? Qui no ho sàpiga pot consultar el diccionari (que per això estan). Tinc el cap ple de idees que necessito traslladar a la realitat. És com una mena de hiperactivitat que em fa estar de forma permanent disposar d´actitud per estar fent coses diferents amb la intenció de gaudir d´elles. Vull millorar els blogs, però necessito dedicar el meu poc temps a d´altres activitats que el meu cervell reclama. L´amor és un, però crec que hauré d´esperar a la primavera (¿o no?) es.wikipedia.org/wiki/Amor . Mentre, aquest cap de setmana he de preparar el disseny del naixement del pessebre d´aquest any  www.artepesebre.com/ . No cal riure, no; el temps és autènticament demolidor. Per altra banda acabo de reiniciar els meus exercicis casolans que havia deixat de banda des de començaments d´any. Ja ho deien els latins: men sana in corpore sano. A més, penso començar demà la lectura d´un llibre en què estava interessat. És un clàssic; però ja fa díes que no llegeixo i em ve de gust. És de J.D.Salinger  www.alohacriticon.com/.../article1154.html  autor de culte que tinc ganes de llegir. Ja us aniré contant què tal doncs el seu llibre "Nou contes" és un dels més reconeguts.
Au siau

1 comentario:

  1. Pesebres, Primavera, neveras,amor, Salinger.
    Ya te vale!. Que sera lo Siguiente?
    Rimará con frenopático?

    ResponderEliminar