viernes, 28 de febrero de 2014

Arribant al número 5

Bé. Avui he complert 50 anys. És una magnífica edat per fer una mica de balanç de la teva vida. I vaig a fer aquest balanç. Tinc clar que faré un petit tribut a aquests anys, en forma de composició musical. Però tinc ganes de fer alguna cosa (sempre he tingut una bis creativa) però encara no sé ben bé què farè. Mentre només vull dir, que em sento viu, estic, sóc. És molt important. Mires cap a enrere i veus molts graons, molta pols, moltes vivències i molts records. És que són ja 50! Encara així, veus clarement ja, que no tens temps, que se t'escapa. Que no pots fer tot allò que tens planificat. Però així és la vida, "por perdida ya la dí". Queda seguir. I seguir bé, tranquil, gaudint, gaudint cada moment, perquè al següent moment, l'anterior ja es va anar, ja no és res. És així. Però hem de ser afortunats de ser i estar. Gaudim la vida doncs, fins a on arribem. 
Gràcies a tots, que són uns quants, per estar al meu costat. 
Au siau!

No hay comentarios:

Publicar un comentario