viernes, 2 de septiembre de 2011

Celebració a Tarragona


Avui em trobo a Platja Llarga a Tarragona en el meu primer dia de vacances. Just avui, 2 de setembre, és l´anniversari del meu pare polític. Fa 82 anys. I es troba molt bé, ple a nivell mental i també a nivell físic. És admirable aquesta generació de la gent que fa 80. Sembla que allò que han patit en un període tan difícil com va ser l´Espanya de postguerra i la dels anys 50 als 70, els hagi donat un plus d´energia que és envejable. Feiem la celebració al Mirall d´estiu  http://miralldestiu.com/ . És un lloc fantàstic molt ben portat pels germans Muster i un exèrcit de persones molt professionals. Destaca perquè són tots molt servicials i agradables, sempre amb cura de la gent que vol compartir una estona al seu restaurant. Per fer un símil actual, em recorda al Barça: ben dirigit, amb una cura especial pels clients, un equip humà difícil de repetir i molt bon rotllo entre ells. Bona gent, bon ambient, una platja als vostres peus i uns servei de primera. Proveu i tornareu.
Per acabar un record especial pel meu pare. Ha passat un bon dia i mereix que així sigui. Per molts anys i que els anys vinents ho poguem repetir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario