sábado, 6 de agosto de 2011

Anna

Fa cosa el veure quan els petits passen de l´edat de la infantesa a l´edat dels adults. N´hi han moments al llarg dels diversos moments en que evolucionem, que són com una petita trencadissa; és com passar al següent esglaó. No vols que passi però és inevitable. Són moments durs o importants per l´individu (de nadó a infant, de p5 a primària, de primària a secundària, la comunió, em surt bigotis, tinc la meva primera menstruació, el primer petó, etc.) que són moments de canvi. Són moments que han de succeïr però no vols que passi, perquè suposa que l´infant, l´adolescent, deixa ja de ser-ho i li falta poc per convertir-se en un... "gamma".
A Anna li arriba el temps de la menstruació; és la meva petita i em fa pal. Però no li toca un altre. Un esglaó més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario