martes, 19 de julio de 2011

Reflexions

L´estiu és un període propens a les reflexions. En el fons no més que d´altres cicles com el començament d´any, el canvi hivern-primavera, la data del teu aniversari,etc. Però no se si serà l´escalfor, el canvi climàtic o una innata connexió neuronal que s´endolla i ens porta a algunes determinacions. De sobte dius, p.ex.: "Al pis li convé una mà de pintura" o "És hora de canviar els mobles".
Una d´aquestes sentències és "Anem a fer neteja", i comences a regirar les coses que estan als diversos espais i habitacions del teu pis. Jo estic en aquesta. Aquesta rauxa ja em gira directament de forma natural per la meva mania per l´organització. Amb la calor, més (cagada). És un bon sistema per comprovar (en aquest cas en la pell de les habitacions dels meus fills) la quantitat desmesurada de insensatesa amb què els sers humans regalem a aquest món. Es constatable quantes coses comprem i tenim que no fem servir per res, que ni mirem, convertint els espais en un magatzem d´estris sense sentit que no ens calen. Consumisme. Disbauxa. Acabarem amb el món, sens dubte. Jo, i aquesta vegada sí, inicio una autocreuada contra l´excés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario