domingo, 20 de febrero de 2011

Qüestions d´amics i poesia

El dijous vaig tenir la possibilitat de gaudir d´un bon dinar amb amics. Va ser el lloc entre Santa Coloma de Cervelló  www.santacolomadecervello.cat  i Sant Vicenç dels Horts www.svh.cat/ . La culpa un bon arròs regat amb vi. L´objecte, uns amics que es volen veure. Tant de bó el personal en fes més d´aquestes reunions. Estàvem l´Isi, el Jordi, Manolo, Pepe, Manel, Juan, Richi, Chuqui i jo. Tots bona gent (no tinc àvia jo). Vàrem parlar una mica de feina i de l´estat de les coses de l´empresa. Ens sap greu la situació que passa, però realment és difícil que les coses marxin bé amb els del "cortijo". Tot d´una també vàrem parlar de les classes de ball i dels seus beneficis. En Jordi i Pepe en fan i es troben molt bé des que ho fan. Potser cal provar-ho. www.como-bailar.com/
M´agrada trobar-me amb bona gent.
A la vegada que us parlo sona al meu tocata (només sento vinils des de fa díes) en Sergio Makaroff www.sergiomakaroff.com/ També és un altre gran poeta poc conegut, malgrat que fa tants anys que està establert a Barcelona que és més barceloní que molts  www.bcn.es/ . Estic enamorat de tota la vida d´una cançó seva (un altre dia explicaré la seva història) que es diu "Explorador Celeste" que entre d´altres coses diu:


"Que suerte, que el aire es transparente a la noche.
 Mis ojos ven estrellas verdes regalando luz del pasado, en el presente.
A veces siento que la atmósfera terreste me aprisiona.
Que no quiero ser humano, sino explorador celeste
Y volar, y volar, y volar, y nunca regresar"


Au siau

No hay comentarios:

Publicar un comentario